الخميس، 24 نوفمبر 2011

AdSense أفضل النصائح لتحسين أرباحك من AdSense best tips to improve your profits from

نصائح لمضاعفة أرباحك


مع الاقتراب السريع لموسم العطلات، يقضي المستخدمون وقتًا أكثر على الإنترنت، ويكون المعلنون على استعداد أكبر لإنفاق مبالغ أكثر في سبيل الوصول إلى العملاء المحتملين.

لقد جمّعنا لك بعض أفضل النصائح التي تساعدك على تحقيق أقصى استفادة من موسم العطلات:
- زيادة مستوى رؤية إعلاناتك: اجعل لإعلاناتك مستوى رؤية أفضل بالنسبة إلى مستخدميك عن طريق وضعها في الجزء المرئي من الصفحة وبالقرب من المحتوى، حيث يتفاعل المستخدمون مع موقعك.
- كلما زاد حجم الإعلان كان أفضل: نحن نعرف - من واقع خبرتنا - أنه كلما زاد عرض أشكال الإعلانات، كان الأداء أفضل. جرّب استخدام أحجام الإعلانات التي تحقق أفضل أداء، مثل المستطيل المتوسط (300×250)، والمستطيل العريض (336×280)، وليدربورد (728×90)، وسكاي سكريبر العريض (160×600).
- تمكين وحداتك الإعلانية من عرض الإعلانات النصية والمصورة: استفِد من مستودع الإعلانات الملائم والمتوفر بأكمله، والذي تتنافس الإعلانات فيه على الظهور في موقعك. تتكون حملات كثير من المعلنين من إعلانات مصورة؛ ومن ثَمّ ننصح بشدة بتفعيل هذه الميزة لتحقيق الاستفادة الكاملة من ذلك.
وضع أكثر من إعلان واحد في كل صفحة: يمكنك تحسين أدائك في AdSense من خلال وضع وحدات إعلانية متعددة؛ وبذلك يمكنك الاستفادة من مستودعنا الضخم من الإعلانات. يمكنك وضع حتى ثلاث وحدات إعلانية لكل صفحة (بالإضافة إلى ثلاث وحدات وصلات).

With the rapid approach of the holiday season, users spend more time online, advertisers will be more willing to spend more money in order to reach potential customers.

We have collected for you some of the best tips to help you make the most of the holiday season:
- Increase the visibility of your ads: ads Mark to see the best level for your users by placing them in the visible portion of the page and near the content, where users interact with your site.
- The greater the size of the ad was the best: We know - from experience - that the more display ad formats, performance was better. Try using the ad sizes that achieve the best performance, such as the medium rectangle (300 × 250), and wide rectangle (336 × 280), and the leaderboard (728 × 90), and broad Skyscraper (160 × 600).
- Enable your ad units to display text and image ads: Take advantage of warehouse declarations appropriate and available as a whole, and that the competing ads to appear in your site. Consists of many campaigns of the advertisers ads image; then we strongly recommend activating this feature to make full use of it.
Development of more than one ad per page: You can improve your performance in AdSense through the development of multiple ad units; so that you can benefit from our warehouse from the huge advertisements. You can put up to three ad units per page (in addition to three link units).

0 Comments:

إرسال تعليق